Babyblanket update

Geregeld ligt hier de vloer bezaaid met lapjes. “Lapjes pele?” zegt mijn peutertje dan. Eigen schuld mama, je moet ze maar niet laten rondslingeren. Heel verleidelijk, die veelvuldig, zachte en kleurrijke speeltjes. Tussen de chauffage en achter de zetel heb ik er al teruggevonden. Maar allez, ze houdt evengoed van “oppuime” en legt ze (nog net niet in kleur gesorteerd) ook netjes weer terug in stapeltjes op de zetel.

Ik ben er hier over begonnen met het idee en noemde het naar 1 van De Drie Projecten. Nog een paar kleurtjes toevoegen en grotere lapjes en we hebben zoiets. Project 1 is (nog voor mijn verlof begint dus!) bij deze bijna afgerond.

2

3

80 lapjes van ong. 5 bij 5cm. (Draadjes nog in te stoppen, … yes!)
Met goedkope acryl-wol van Zeeman & Veritas.
Mensen die de lapjes ook willen proberen met evt. restjes wol: goed letten op de dikte van wol.
De wat dikkere Veritas-wol is in mijn geval gehaakt met hst omdat st ervoor zorgde dat de lapjes te groot werden.

3 gedachtes over “Babyblanket update

  1. Pingback: babyblanket | Witte producten

Geef een reactie

