A2 Affiche

Ik heb van mijn leven nog nooit zo’n grote affiche laten afdrukken, maar over een paar min. zal dat voor het eerst zo zijn.

Spannend! Vorig jaar werd het werk 30 jaar oud, om dat te vieren deden we een groot feest en mocht ik een poster ontwerpen naar het idee van Yann Arthus Bertrand’s 6 miljoen mensen. Het thema werd voor verschillende doeleinden nog gebruikt: een kerstkaartje, afscheidskaartje van een collega en voor in het jaarverslag van 2012.

Maar nu ook als voorstel op de Vlaamse Hersteldag.

Affiche_A2v2
Niet alleen mijn beeld zal daar te ‘bewonderen’ zijn, maar ik zal er zelf ook zingen overigens. Volgens mij zal dit voor het grootste publiek zijn waarvoor ik ooit al de eer heb gehad te mogen zingen, met solo’s en al! Ik heb voor de gelegenheid ook al een kleedje gekocht.

Een gedachte over “A2 Affiche

Geef een reactie

