Flyer

Sinds ik met verlof ben, ben ik precies met ‘twintig duzend’ dingen tegelijk bezig!

Veel kan ik hier niet posten helaas, het heeft veel te maken met het baby’tje dat nu toch meer en meer plek in de buik in beslag neemt.Maar dit toch; een heel kort lay-out opdrachtje… Meteen ook wat ‘reclam’ maken é!

kerstzangdienstflyer2013

Ik vond een vies wit lijntje aan de bovenkant van het bestand, maar het woord, en de digitale flyer is verspreid, dus ik laat het maar zo. Nog ’19 duzend 999′ andere dingen op’t lijstje!

Geef een reactie

